Ik las laatst dat in Nederland vliegtuigen vloeistof sproeien waardoor zgn. chemtrails ontstaan. Waarom doet de overheid dit?

Wat proberen ze te bereiken, onze manier van denken te veranderen? Of zit er iets anders achter?

Toegevoegd na 17 minuten:
www.niburu.nl
www.chemtrails.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
3.9K

Het beste antwoord

Verkeersvliegtuigen sproeien helemaal niets. Heel soms moeten ze brandstof lozen, dat gebeurt alleen voor een noodlanding. Het zou leuk zijn als je even je bron laat zien, waar je dat laatst las..
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dit verhaal is een broodje aap! Je gaat van een verkeerde veronderstelling uit. Herzie je vraag.
13 jaar geleden
Het verhaal van de chemtrails is een zogenaamde conspiracy theory, een samenzweringsverhaal. Dit zijn verhalen waar uit zou blijken dat wij dom en arm gehouden worden door hogere machten die ons besturen als een stelletje marionetten. Internet is er vol van.

Het is leuk om er over te fantaseren en nog leuker om ze zelf te verzinnen, maar laat je niet wijs maken dat ze echt waar zijn. Gebruik je eigen hersenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Jaaaa, gebruik je hersens; zet er een alu-hoedje overheen tegen de chemtrails!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat mij best goed hoor, zo'n zilverkleurig hoofddeksel.
Ha, die Testboy1983A;

Dit onderwerp is een graag gebruikte samenzweringstheorie. Maar het is er wel een waarvan de feiten en fantasie maar al te makkelijk door elkaar heen lopen. En hoewel ik van nature erg wantrouwend sta tegenover overheden denk ik niet dat de onze zich hiermee bezighouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft helemaal niets met de overheid te maken ,er zijn wel verschillende theorieën :op bijgevoegde website komt u meer te weten

Toegevoegd na 4 minuten:
zie nu pas dat testboy deze link als bron toegevoegd heeft
13 jaar geleden
Laten we deze complot theorien aub niet ook hier gaan geloven.

Er is een groep mensen in Nederland die denkt dat die witte strepen (gewoon condens vorming die ontstaat bij een bepaalde vochtigheidsgraad in de lucht) vliegtuigen zijn die chemische middelen sproeien om ons hersens te beinvloeden.

Nou hier komt ie:
Kom even op Schiphol kijken op het panoramadek en wijs mij een vliegtuig aan wat een sproeier heeft.
Volg dit vliegtuig via de diverse volg sites en kijk in de lucht dan zie je een contrail. Die vliegtuigen kunnen dat niet en hebben dat niet. Ze zouden getankt moeten worden met dat spul. WAAR??????????

Als je op 10 km hoogte wat vloeistof sproeit vindt je daar nul komma nul van terug op de aarde.

het is de grootste kletskoek op deze aarde

Toegevoegd na 3 minuten:
Ha lol, ik heb die site eens bekeken. Nu ben ik toevallig ook amateur meteoroloog en de meeste foto's zijn gewoon wolken de door wind en temperatuur ontstaan.
En als er dan een contrail is dan zouden er in ene 5 tegelijk moeten zijn. EN het zijn nog gewoon passagiersvliegtuigen ook. hahahahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker de vliegtuigen in de lucht stoten voortdurend chemtrails uit, voornamelijk bestaande uit vermalen kaboutertjes ingelegd in azijn en vervolgens verrijkt met sporen van trollen welke gegist zijn onder heksenzeik.
deze beinvloedings soep word gebruikt om alle inwoners van de wereld te laten geloven dat ze een vrije wil hebben, maar in werkelijkheid maken we deel uit van een supercomputer en word alles voor ons geregeld ,slecht enkelingen hebben weten te ontsnappen en werken nu aan een methode om de chemtrails op te ruimen zodat er een revolutie ontstaat. het bewijs is niet zo heel moeilijk te vinden ,je neemt een rol aluminiumfolie ,daar snijdt je 1 meter van af ,dan vouw je deze tot een hoedje en zet deze op ,doe dit echter niet in de buurt van een tv of computer of radio ,de hoed dan gedurende 2 weken niet meer afzetten zodat de hoed de achtergebleven resten kan neutraliseren na 2 weken ga je heel anders denken ,en je anders voelen ,als je de aanwijzingen tenminste opvolgt en de hoed niet afzet gedurende die tijd .
doe het en kom in opstand tegen de chemtrails
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is helaas geen broodje aap verhaal. Het heeft geen zin om iemand te proberen overtuigen, want het is moeilijk voor te stellen dat zoiets grootst gebeurd boven je hoofd zonder dat de overheid je op de hoogte daarvan stelt. De eerste keer toen ik erover las, dacht ik echt dat die schrijver niet helemaal goed bij z'n hoofd was. Langzaam maar zeker kwamen er steeds meer berichten op internet erover en langzaam maar zeker begon ik ook steeds meer naar boven te kijken en begon ik vast te stellen dat er echt iets niet klopt.

Het begint bij strepen die uitwaaieren in de loop van tijd en uren later de lucht grijs maken. Meestal 2 of 3 dagen later regent het weer. Wat ook altijd opvalt is het soort patronen die ontstaan in de lucht. Je ziet ook vaak meerdere toestellen die vaak synchroon vliegen, hetzij tegen elkaar in of langs elkaar. Soms is zelfs te zien dat er een onderbreking in de streepen is, als een soort van morse code. Ik weet veel van allerlei soorten jet motoren, maar aan en uit zetten is er niet bij!

De laatste link is een overzicht van de website argusoog.org die dit soort dingen belicht (de andere kant van het nieuws min of meer). Er is laatst een internationaal symposium geweest over chemtrails en er is ook een meer dan 300 pagina tellend rapport uitgekomen over de vervuiling die gevonden is in de grond en in het water. Geheel onafhankelijk onderzoek.

Het ergste met dit soort zaken is gewoon dat je dit niet kan overbrengen op de gemiddelde mens. Ze verklaren je voor gek of voor een 'conspiracy-theory-fanatiekeling'. Je hebt teveel naar de X-Files gekeken en andere Science Fiction films. Het is ook zo dat de main stream media ons dom houdt, door de agenda-theorie en door het eenzijdig berichten van nieuws.