Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar worden de ja-nee stickers voor op de brievenbus gedrukt?

en dan de namen van drukkers graag

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Milieu
809

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De vereniging Mail DB, de instantie die de stickers verspreidt, houdt het aantal brievenbussen met sticker bij. Momenteel heeft 10,5 procent van de huishoudens een ja/nee- of nee/nee-sticker op de brievenbus. Bij de productie van reclamemateriaal wordt hiermee rekening gehouden. Er worden dus daadwerkelijk minder reclamefolders gedrukt wanneer veel brievenbussen een sticker hebben.

Je kunt MailDB bellen op 0900-2025095 (€ 0,25 per minuut) voor meer informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De verening Mail DB of Stichting Zelfregulering DM zorgt voor de verspreiding en houd bij hoeveel huishoudens er zijn met zo'n sticker. Deze stichting houd zich ook bezig met ongewenste telemarketing gesprekken.

Ik denk dat dit niet het antwoord op de vraag is omdat diegene die de vraag gesteld heeft graag wil weten waar deze stickers gedrukt worden.

Ik denk dat hier best wel moeilijk achter te komen is ivm misbruik van de stickers. Je zou MailDB kunnen bellen maar als ik eerlijk moet zijn kan ik me niet voorstellen dat ze je antwoord gaan geven op deze vraag.
Suc6 ermee iig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij de meeste gemeentehuizen gratis aftehalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee. Ze worden gedrukt op stickerrollen van Avery Dennison, maar wie ze bedrukt zou ik niet weten.
Wellicht weten ze 't op het nummer waar je ze op kunt vragen? 0900-2025095
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding