waar worden de ja-nee stickers voor op de brievenbus gedrukt?

en dan de namen van drukkers graag

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

De vereniging Mail DB, de instantie die de stickers verspreidt, houdt het aantal brievenbussen met sticker bij. Momenteel heeft 10,5 procent van de huishoudens een ja/nee- of nee/nee-sticker op de brievenbus. Bij de productie van reclamemateriaal wordt hiermee rekening gehouden. Er worden dus daadwerkelijk minder reclamefolders gedrukt wanneer veel brievenbussen een sticker hebben.

Je kunt MailDB bellen op 0900-2025095 (€ 0,25 per minuut) voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De verening Mail DB of Stichting Zelfregulering DM zorgt voor de verspreiding en houd bij hoeveel huishoudens er zijn met zo'n sticker. Deze stichting houd zich ook bezig met ongewenste telemarketing gesprekken.

Ik denk dat dit niet het antwoord op de vraag is omdat diegene die de vraag gesteld heeft graag wil weten waar deze stickers gedrukt worden.

Ik denk dat hier best wel moeilijk achter te komen is ivm misbruik van de stickers. Je zou MailDB kunnen bellen maar als ik eerlijk moet zijn kan ik me niet voorstellen dat ze je antwoord gaan geven op deze vraag.
Suc6 ermee iig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij de meeste gemeentehuizen gratis aftehalen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee. Ze worden gedrukt op stickerrollen van Avery Dennison, maar wie ze bedrukt zou ik niet weten.
Wellicht weten ze 't op het nummer waar je ze op kunt vragen? 0900-2025095