Kun je verzameld aluminium ergens apart inleveren?

Ik hoor steeds dat aluminium schaars wordt en kostbaar is. Dus ik wil best zoveel mogelijk aluminium van het afval scheiden, maar waar kan ik het dan inleveren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

Inleveren bij een schroothandelaar in je omgeving, zie link
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de milieustraat, maar daar moet je betalen. Je kunt beter door-sparen tot je een flinke hoeveelheid hebt en dan bij een metaalrecyclingbedrijf (oud-ijzer-boer).
Daar levert het nog geld op.
9 jaar geleden
Frimu2
9 jaar geleden
Millieu straat neemt het ook heel graag gratis in, oud ijzer boer , word bij een kilo of 5 al interessant, het doet ongeveer €1,- de kilo.