Draag ik met een NEE NEE sticker of NEE JA sticker aan het verminderen van gedrukt papierwerk?

M.a.w. nemen reclamedruk bedrijven de stickers mee in rekening bij het aantal reclamefolders dat zij drukken. (worden hierdoor dus minder papier/bomen verspilt)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

Ja ik heb zelf drie jaar voor netwerk vsp gelopen. Heb je als bezorger meer dan 10 pakketten over moet je bellen en soms opnieuw de wijk telen. Dan verminderen ze ook het aantal pakketten en het geld wat je krijgt. Andersom werkt dit ook zo. Dus mischien eindigdt jouwn pakket wel maanden lang in een papierbak, maar als je het met de hele straat doet zal het effect voor de bezorger zeker merkbaar zijn!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*wijk opnieuw tellen( dit houdt in dat je opnieuw moet invullen welke huizen welke sticker hebben)
Reddie
10 jaar geleden
Heb zelf bij een distributiebedrijf gewerkt.
Lopers kregen daar zelfs een compensatie voor N/N stickers.
Plus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd ik heb zelf 5 jaar voor netwerk gelopen en dit nooit hoeven doen

Andere antwoorden (1)

Absoluut elke folder minder is er eentje minder ,
Het zal natuurlijk wel enige tijd duren voordat het in de statistieken tevoorschijn komt
maar daar worden dus de aantal folders per wijk echt wel op aangepast, op den duur.
deze mensen houden ook niet van verspilling (als het om hun centjes gaat)
Het zal wel enig tijd duren voordat aantallen worden aangepast maar de meeste folderbezorgers en postbezorgers lopen ook niet graag met teveel folders
hoe minder hoe beter.
maar toch het voelt en beetje als groene stroon op dit moment
terwijl stroom, stroom is en je krijg ook niet meteen groene stroom
maar op de lange duur maakt het toch verschil