Welk bedrijf plaatst de posters in de abri's in Rotterdam?

Een abri is zo'n openbaar glazen hokje. Bijvoorbeeld een bushalte. Ik vraag me af welk bedrijf of welke bedrijven die posters daarin plaatsen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Milieu
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht verschillende bedrijven. Vaak staat het wel onder de poster op de rand die onder het glas zit of op de rand boven de poster.
Zie bijvoorbeeld deze foto: https://www.bright.nl/files/201042/110729-abri1_0.jpg daar staat rechtsbovenin de abri de bedrijfsnaam.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omcg doet dit ik heb daar zelf gewerkt outdoor maintence group of zoiets betekend het

Het beste antwoord

JC Decaux.

Google geeft overigens nu bij www.jcdecaux.nl/overjcdecaux_werkenbij.html de melding: "Deze site is mogelijk gehackt."

Toegevoegd na 23 minuten:
Exterion Media (voorheen CBS Outdoor) overigens ook.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De site JC Decaux werkt bij mij wel. Bedankt voor deze site!
Antoni
9 jaar geleden
Voorzichtig zijn blijft niettemin verstandig.