wat is de langste laan van nederland?

de lengte van de langste laan in meters

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laan van Meerdervoort in Den Haag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laan van Meerdervoort in Den Haag
Amadea
11 jaar geleden
In plaats van dubbel als reactie had je het beter als antwoord kunnen geven, Elicrates! Nu is een ander er met de punten vandoor...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die dubbele reactie kwam door een storing van wat dan ook. En ten tweede weet ik niet zeker of dat een goed antwoord is omdat, hoewel hij wel Laan heet, het misschien toch niet is. Want misschien is het gewoon een straat die laan wordt genoemd, maar daar twijfel ik nog over. Want misschien is Lange voorhout in in Den Haag wel een laan. Ik weet niet wanneer iets een Laan is.
Amadea
11 jaar geleden
Het is een laan als het een statige brede straat is met aan weerszijden bomen. En dat klopt, ik ben wel op de Laan van Meerdervoort geweest!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er ook geweest maar die bomen staan volgens mij niet over de hele straat eh.. Laan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier hebben we tig lanen maar overal maar aan 1 kant bomen hoor.... en statig is het ook niet maar ik woon dus wel in de huppeldepuplaan die overigens niet zo lang is. Maar het is een vreemde vraag. Je hebt statige straten met aan twee kanten bomen en je hebt lanen zonder bomen want die zijn gekapt.

Antwoorden (1)

De Laan van Meerdervoort in Den Haag is met bijna zes kilometer de langste laan van Nederland.
6000 meter dus ;)