Hoe groot is de kans dat Groot-Nederland nog van de grond komt?

Hoe groot is de kans dat Groot-Nederland ooit nog van de grond komt? Ofwel: zullen Nederland en Vlaanderen ooit nog fuseren? Wat zijn de laatste nieuwtjes en uitspraken hierover? Zelf ben ik hier een voorstander van. Het lijkt me erg leuk als Nederland een stuk erbij krijgt en dus groter wordt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu
1.2K

Antwoorden (2)

De kans dat dat gaat gebeuren acht is bijna 0%. De Vlamingen zitten er echt niet op te wachten als Vlaanderen samen zou gaan met Nederland.
Zo rond 1820 is het toenmalige "Vlaanderen" losgemaakt van Zuid Nederland. Ik denk dat de meeste Brabanders het ook wel een goed idee zouden vinden om weer terug naar de situatie van 1820. Dus alles beneden de rivieren weer Belgie en de rest Holland.

Toegevoegd na 4 minuten:
1830 ipv 1820 natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Qw gaan er eerder naartoe dat we één Europa worden. En daarmee worden we allemaal provincies van een groter geheel.