Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat doet de regering tegen de opwarming van de aarde(maatregelen) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is meer: wat doe jij tegen de opwarming van de aarde?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Alle zuinige autootjes zijn goed voor jouw portemonnee. Zo verbruiken deze auto’s minder brandstof en je krijgt fiscaal voordeel van de overheid. Dat is onder andere een van de initiatieven van onze regering om de opwarming terug te dringen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat ze een plan hebben om het 'Torentje' naar de Vaalserberg te verhuizen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OPWARMING????
Het is FU***** Koud buiten. Allemaal onzin dat milieugeleuter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar mijn idee niet veel, alleen wat kleine dingetjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is simpel, de overheid doet alleen iets tegen de 'opwarming' van de aarde als het niet teveel geld kost of als er iets aan te verdienen valt. Zo is het in NL verboden om op zonnebloemolie te rijden, daar betaal je namelijk geen accijnzen voor terwijl het wel minder belastend voor het milieu is dan rijden op benzine of diesel. Als je dit toch stiekem doet dan kun je een fikse boete oplopen!
Overigens vind ik het wel goed dat ze over kerncentrales na aan het denken zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door biobrandstoffen te laten ontwikkelen en windmolens te plaatsen enzo en allerlei milieuwetten en milieubelastingen aan te nemen en te innen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets behalve stokpaardjes berijden. Het is allang aangetoond, dat bijv. windenergie een gepasseerd station is, maar die alfa's in de politiek krijgen een harde als ze een windmolen zien. Aan echte oplossingen wordt niet gedacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding