Noodweer opkomst, moet ik me zorgen maken?

al dagen lang hoor je dat er noordweer op komst is voor vandaag(Vanavond)
en vooral morgen Middag & avond.

Ik zelf woon in NoordHolland, moet ik me hier ook zorgen maken?
Ik limburg zijn vandaag hagel stenen gevallen van 7 cm dikte, en er zijn al meer dan 11000 ontladingen geregistreerd... Echt noodweer dus,

het erge moet nog komen vanavond, Maar omdat knmi, weer.nl, weerplaza, pietsweer, etc zo'n onduidelijke weer situatie schetsen kan ik er niet achter komen of het ook noordholland gaat bereiken.

Iemand hier verstand van onweer?
Ik heb namelijk een zoontje, en wilde eigenlijk rond 6 uur vanavond richting Amsterdam.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, voorlopig nog geen zorgen maken. Dat is tijd genoeg als het zover is. Die voorspelde 33 graden heb ik hier ook nog niets van gemerkt.