Zo te zien op de neerslagstatistiek van het KNMI moet dat Limburg zijn, doordat het noordelijke deel het droogst is.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze bron bevestigt dit
http://www.postma-kunststof-tanks.nl/jaarlijkse-neerslag-in-nederland/
escape
12 jaar geleden
Inderdaad. Ik heb me een keer door een Texelenaar laten vertellen dat het daar het minste regende, maar de kleurtjes zeggen heel iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, iets in je antwoordtformulering is tegenstrijdig, zie je het ook? Het gebied van de Achterhoek lijkt net zo groot.
escape
12 jaar geleden
Ja, maar de provincie met percentueel het grootste droge deel is toch echt Limburg.