Is het momenteel om half 8 's ochtends al licht genoeg om zonder licht te fietsen of heeft fietslicht dan nog steeds nut?

Het gaat over (midden-)Nederland.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Morgen komt de zon pas na 8 uur op, je zult dus zeker je licht moeten gebruiken. Kijk voor een tabel met zonsopkomst- en ondergangstijden op bijgaande link.

Bronnen:
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwac...

ik zou om half 8 mijn lamp nog maar even aanhouden. (zeker met die mist die de afgelopen dagen over midden Nederland hangt)

Dat hangt er vanaf of het op dat tijdstip bewolkt/mistig of onbewolkt is. Gezien worden door verlichting heeft altijd nut.....

Nee, lamp aan want dan is het echt nog schemerig hoor!

ik heb zelf altijd altijd als statement: Doe je lamp pas uit als de lampen langs de weg uit gaan. Toegevoegd na 33 seconden: met mist is het inderdaad verstandiger om je lamp aan te houden.

Zorg dat u te allen tijde gezien wordt in het verkeer. Alle beetjes helpen. Zowel overdag alsmede in het donker. Trek ook een veiligheidsvest aan.

Nee het is dan nog niet licht! Bij twijfel natuurlijk altijd je verlichting aan doen. Houdt de weersomstandigheden en lantaarnpalen in de gaten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100