Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Telefoons. Vragen over abonnementen, apps en mobiele telefonie vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Is dit is echt gratis & betrouwbaar?

Het gaat om deze site: http://devoetbalstanden.nl/
Ik wil me graag aanmelden voor de sms-dienst die volgens de site gratis is. Maar is dat ook echt zo???

Toegevoegd na 1 dag:
Oke, nou ik heb dus voor gratis gekozen, maar bij stap 2 moet je heel veel persoonlijke gegevens invullen, er staat: "Het lijkt er op dat je geen echt / bestaand adres hebt opgegeven. Hierdoor kunnen wij je geen sms-berichten sturen met daarin de actuele live voetbalstanden. Mocht je een neppe postcode hebben opgegeven omdat je bang bent extra reclame via de post van ons te ontvangen, dan willen wij langs deze weg je nogmaals verzekeren dat dit niet kan gebeuren. We zullen je adres alleen intern gebruiken (de adverteerder zal nooit je adres te zien krijgen) om jou te voorzien van een zo doelgericht mogelijk advertentie in je sms-bericht met de live voetbalstanden. Verder zal je adres nergens voor worden gebruikt."

Zou ik nou wel of niet mijn echte gegevens invullen?? Waarom hebben ze eigenlijk mijn postcode + Adres nodig voor een sms te versturen?? Ik doe het toch via Mobiel!?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Telefoons

Kan ik mijn provider aansprakelijk stellen voor geleden verlies door onterechte afsluiting telefoon?

Vandaag werd mijn vaste telefoonlijn afgesloten. Ik heb echter geen openstaande rekeningen. Ik heb daar 10 dagen geleden ook al contact over gehad omdat ik online zag dat mijn betalingen niet verwerkt waren bij hun. Ze hebben me toen een bevestigingsemail gestuurd, waarin ze zeiden dat de betaling wel ontvangen was en goed verwerkt. Nu ben ik toch alsnog afgesloten. Ik heb gebeld met klantenservice a 20 cent per minuut met mijn mobiel wat extra duur is. Ik vertelde van de bevestigingsemail en daar wisten ze niks van. Ik vroeg een emailadres waar naartoe ik de bewijzen kon sturen en dat "hadden ze niet". Ik heb gevraagd om een directe spoed heraansluiting, omdat ik vanuit huis werk en als ik telefonisch niet bereikbaar ben ik niets kan doen en veel geld verlies. Ze zeiden dat het minimaal 5 werkdagen duurt voordat ik weer aangesloten zal zijn. Wat nu? Ik heb 10 euro opgebeld aan beltegoed, mijn betaalbewijzen gefaxt inclusief de email die ik van hun had ontvangen, kosten 6,50 voor de fax. Daarbij opgeteld de inkomsten die ik misgelopen ben vandaag al. Laat staan als het 5 wekrdagen duurt. Ik weet dat het 1 handeling is om me weer aan te sluiten (heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt) en het is een fout van hun. Wat kan ik hier nu mee? Kan ik ze aansprakelijk stellen, of vecht ik dan tegen de bierkaai? Gezien de reacties van het "ïntelligente"call center dat je te woord staat, knal ik tegen dikke muren aan.

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
in: Telefoons
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing