Is dit is echt gratis & betrouwbaar?

Het gaat om deze site: http://devoetbalstanden.nl/
Ik wil me graag aanmelden voor de sms-dienst die volgens de site gratis is. Maar is dat ook echt zo???

Toegevoegd na 1 dag:
Oke, nou ik heb dus voor gratis gekozen, maar bij stap 2 moet je heel veel persoonlijke gegevens invullen, er staat: "Het lijkt er op dat je geen echt / bestaand adres hebt opgegeven. Hierdoor kunnen wij je geen sms-berichten sturen met daarin de actuele live voetbalstanden. Mocht je een neppe postcode hebben opgegeven omdat je bang bent extra reclame via de post van ons te ontvangen, dan willen wij langs deze weg je nogmaals verzekeren dat dit niet kan gebeuren. We zullen je adres alleen intern gebruiken (de adverteerder zal nooit je adres te zien krijgen) om jou te voorzien van een zo doelgericht mogelijk advertentie in je sms-bericht met de live voetbalstanden. Verder zal je adres nergens voor worden gebruikt."

Zou ik nou wel of niet mijn echte gegevens invullen?? Waarom hebben ze eigenlijk mijn postcode + Adres nodig voor een sms te versturen?? Ik doe het toch via Mobiel!?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja ik heb de site goed bekeken, je kan inderdaad de rust- en eindstanden gratis per sms ontvangen, maar wil je ook doelpunten en/of standen van meer clubs ontvangen dan moet je daarvoor betalen.

Goed lezen dus als je je er aanmeld, zo voorkom je dat je
aan abonnementen en/of andere valkuilen aanloopt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Deze SMS-berichten zijn zeker niet gratis. Jíj ontvangt ze gratis, maar in werkelijkheid betaal jíj die berichten. Elk bericht kost meestal € 0,35.

Trap hier niet in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je naar de onderstaande link toegaat en dan je nummer intoetst dan krijg je een sms waarin staat dat je naar 1555 jou nummer moet smsen kost 0.25 cent kan je nergens meer zomaar voor aangemeld worden.