Geen contacten meer in een Samsung galaxy maar als ik de eerste paar nummers bv 065514.... intoets vind hij ze wel?

Hoe krijg ik de contacten weer in m'n lijst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit na een update

Antwoorden (4)

Even aan en uit zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb denk ik dezelfde telefoon en dat probleem heb ik ook gehad, mijn oom (die daar verstand van heeft) heeft de hele telefoon gereset maar ik heb nu wel alle contacten terug
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk ingesteld dat er alleen contacten van de SIM-kaart (of telefoon) weergegeven moeten worden terwijl daar niets op staat, maar andersom wel.
Even zoeken bij de instellingen waar je dat kunt veranderen.

Toegevoegd na 29 seconden:
Misschien dat die instelling is veranderd na de update.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar contacten, druk op de menu toets en kies de optie: meer. Daaronder staat: importeren/exporteren. Vervolgens kies je voor imorteren van sim. Daarmee moet probleem opgelost zijn. Werk zelf in de telecom dus heb hier ervaring mee. Laat even weten of het gelukt is?