Waar kunnen bestanden die verdwenen zijn van mijn sd-kaart gebleven zijn?

Ik had filmpjes op mijn sd kaart staan en ik koppelde deze met mijn computer toen ik het ontkoppelde waren bijna alle bestanden spoorloos. Weet iemand waar ze kunnen zijn?

PS. Ik weet 100% zeker dat ik ze niet perongeluk heb verwijdert!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien hebben huisgenoten perongelijk iets verwijderd. Heb je de prullenmand gecheckt ?

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je per ongeluk geformatteerd hebt. Of dat de bestanden zo beschadigt zijn dat ze onleesbaar zijn. Anders weet ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou kunnen proberen een programma downloaden die een soort recovery doet op je data die je dan zeg maar kwijt zou zijn.
Mocht dat niet werken dan ben je ze kwijt of je bestanden kunnen ook corrupted zijn.