Wat is het verschil tussen een Ipod/phone/pad app en een android (HTC) app?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een app voor iOS werkt niet op Android en andersom ook niet.

En sommige makers maken apps alleen voor iOS en sommigen alleen voor Android, maar er zijn ook een hoop makers die het voor allebei doen. (bv. Angry Birds, Doodle Jump, WhatsApp, ...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Android en ios zijn allebei besturingssystemen als bijvoorbeeld nu.nl een app maakt ziet ie er het zelfde uit als voor iphone/ipod/ipad dan voor android alleen het wordt wat anders gemaakt