je mag je zwijgrecht zo vaak toepassen als je wil.
Het zwijgrecht is toepasbaar op vragen van politie, justitie of een rechter.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwijgrecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag altijd zwijgen, maar of het in je voordeel is......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegenover je vriendin zo vaak en lang als je wilt...of het goed is voor je relatie???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd, overal en zolang jij wilt. Volgens de wet hoef je niet mee te werken aan je eigen veroordeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zo vaak en net zo lang als je wilt,maarrrrr, over het algemeen zal dat niet in je voordeel pleiten! Iemand die zwijgt wordt toch gauw ver dacht iets te VERzwijgen.