is roken op tv toegestaan?

kan er bij dwdd aan tafel gewoon een peuk worden opgestoken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Het beste antwoord

Nee, ik denk dat zij aparte rookruimtes hebben. Voor sommige tv gasten wordt het wel af en toe uitzondering gedaan, maar buiten het beeld dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, iedereen heeft tegenwoordig het recht op een rookvrije werkplek.

Aangezien er bij "DWDD" ook gewoon mensen aan het werk zijn (presentator, cameraman, regie ed) is het dus niet toegestaan om daar aan tafel te roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, sinds enkele jaren is het namelijk verboden om nog te roken op televisie. Een presentator, quizkandidaat of iemand die in het publiek zit mag niet roken op tv. In fictieseries mag het wel nog wel, maar dan alleen als het functioneel is. Rokers worden dan bij voorkeur ook als onsympathiek neergezet