Is Nijmegen de stad met de meeste flitspalen ?

In welke stad staan er meer dan ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan ze haast niet telen, op elk kruispunt staat er zowat 1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telen zou leuk zijn: grof geld verdienen met het telen van flitspalen. Politie is je grootste afnemer. Is flauw, ik weet het. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk een kruisling van een afgekeurde politieagent en een werkloze fotograaf.
Echt pokkedingen zijn het. Burgertje pesten.
Maar aan jouw vragen te zien, zit je er ook nogal mee. Ik ken iemand die geflitst werd.
Hij stopte, pakte z'n jachtgeweer en schoot het ding aan flarden.
Nooit meer iets van gehoord.
En nee, ik was het niet, voor het geval hier politie agenten mee zitten te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flitspalen staan er niet voor niks. Nederlandse automobilisten zijn kennelijk niet in staat om zich aan de maximum snelheid te houden. Waarom zou je harder willen rijden dan de aangegeven snelheid? Heb je zo'n haast dan? Om jezelf of andere weggebruikers in gevaar te brengen? Kom op, die dingen zijn gemaakt om de automobilist die de maximum snelheid overtreedt aan te pakken. Het is erg puberaal, maar ja, zo lang automobilisten niet als verstandige mensen de weg op gaan blijven ze ook behandeld worden als een stelletje pubers dat de grenzen aftast. En dan zul je het voelen ook, in je portemonneetje welteverstaan.

Het beste antwoord

Nee, dat is De Haag.
1. Den Haag 41
2. Eindhoven 40
3. De Bosch 29
4. Nijmegen en Haarlem 25
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lastig te zeggen, Nijmegen heeft er wel een hoop,maar denk niet dat het de meeste flits palen heeft, ik vermoedt den haag.
Op de bijgeleverde bron zou je het zelf kunnen tellen.
De flitspalen worden aangegeven met een "stoplicht".
je moet wel wat verder inzomen om ze te kunnen zien.