dat kunnen er nogal wat zijn. afhankelijk van de situatie kom ik tot de volgende verzekeringen. waarschijnlijk kunnen er nog wel meer van toepassing zijn;

inventaris/goederen polis voor de zaken in het pand
opstalverzekering indien het een eigen pand betreft
huurdersbelang indien het een huurpand betreft
aansprakelijkheidsverzekering bedrijf voor schade aan derden
bedrijfsschadeverzekering om de vaste lasten te dragen in geval van brand.
ziekteverzuimverzekering t.b.v. de loonkosten van zieke medewerkers
Wia polis voor arbeidsongeschikheid van medewerkers
pensioenpolis voor de oude dag van de medewerkers
rechtsbijstandverzekering voor conflicten met derden of personeel
verzekeringen voor bedrijfsvoertuigen