Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

onder bewindvoering en geen weekgeld?????

hallo ik zit al minstens 7 jaar in de bewindvoering .
hoe dat kan is een lang verhaal maar ik dacht ook altijd dat ik na 3 of 5 jaar er van af was nou mooi niet dus ,maar goed nu het volgende...ik ben zover ik weet schuldvrij sinds kort en had besloten de bewindvoerder nog even aan te houden zodat ik zeker weet dat ik niet weer in de ellende kan komen.
nu heeft ze echter een fout gemaakt met de rekeningen en ik kreeg dus dit weekend een telefoontje van haar dat ze helemaal geen weekgeld meer kan overmaken !!!

voedselbank heb ik al gehad maar geen recht meer op .

ik weet me inmiddels echt geen raad meer en vraag me ook af of dit zomaar kan en mag.

bedankt voor het lezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is heel vervelend!!! de sociale dienst mss? je kunt ook altijd het leger des heils eens proberen .of bij de kerk . dat heb ik vaker gehoord . heel veel sterkte gewenst!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ai! Sterkte ermee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helaas is het zo dat als er fouten worden gemaakt, deze wel rechtgetrokken worden, maar dan met terugwerkende kracht. Vaak is het dus zo dat je eerst op de blaren moet zitten (niet door jou toedoen overigens). Lang leve de bureaucratie. Niet dus!

Kan niemand uit je familie bijspringen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij hebt natuurlijk heel snel je geld nodig. Maar helaas kan je beschermbewindvoerder dat niet 1,2,3 voor je regelen wanneer er teveel vaste lasten betaald moeten worden. Heel slordig van haar.

Wanneer je vrijwillig onder bewind staat kan je er mee stoppen. Wanneer je onder bewind bent gesteld door de rechter kan je daar een klacht indienen.

Maar dan heb je nog steeds geen geld....

Ik zou toch proberen om in je familie / vriendenkring hulp te zoeken voor op de korte termijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding