Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke snelheid moet ik aanhouden bij rijks beleidsregel BWBR0027312, gepubliceerd Stcrt. 2010, 2940 onder kenmerk 2010A002

In dit artikel staat dat bij 70 km/h in de eerste 190 meter niet op snelheid gemeten mag worden. Ik vraag mij af welke snelheid er hier gehanteerd word. De snelheid die op de lokatie gehanteerd wordt of de snelheid van voor de snelheidsbeperking. want als ik en bord 70 km/h nadert met 100 km/h is mijn remweg korter als dat ik het bord 70 km/h nadert met 120 km/h.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de site in de bron staat de aanwijzing van het openbaar ministerie. Hierin staat dat het gaat om de nieuwe snelheid (onder punt 2.2)

Mocht je bezwaar willen aantekenen tegen een flitsboete, dan zou ik je willen adviseren eens rond te kijken op flitsservice.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In onderstaande link staan de antwoorden en verwijzingen. Hier kun je exact vinden wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding