spaarloonregeling veranderd in september?

is er al precies bekend wat er in sept. gaat gebeuren met die regeling? en geld dat voor langlopende regelingen ook of alleen voor mensen die er één willen afsluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Op 9 juli 2010 werd bekend gemaakt dat het spaarloon dat tot en met 2009 is gespaard, voortijdig wordt vrijgegeven op 15 september 2010. Opname is niet verplicht. Spaarders krijgen nog bericht over wat ze moeten doen om over het geld te kunnen beschikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wordt gewoon vrijgegeven dus als je gespaard hebt heb je er recht op maar je hoeft het niet op te nemen. Dit is een aantal jaar geleden ook door de minister van financien gedaan om de economie te stimuleren. Dus als je spaarloon spaart (dat kan je zien op de loonstrook) dan heb je er recht op.