Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik me moet melden bij de politie, betekent dat dan dat ik een reisverbod heb?

Moet me melden bij politie

6 maanden geleden
in: Wetgeving
ronron1212
6 maanden geleden
waarom denk je dat?
jc54
6 maanden geleden
In principe heb je geen reisverbod.
Is er een termijn gesteld waarbinnen je je moet melden, houd je daar dan aan.
Ritsuka
6 maanden geleden
Dat kun je bij de politie navragen
tinus1969
6 maanden geleden
Heb je een brief gekregen waarin staat dat je je moet melden? Zoja, wat staat daar verder in, bv mbt reizen naar het buitenland?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Of je een reisverbod hebt, hangt af van jouw persoonlijke situatie en eventuele juridische maatregelen die tegen je zijn genomen. Meestal krijg je dit officieel te horen, bijvoorbeeld via een brief of bij de politie.

Als je je moet melden bij de politie, kan dat een aanwijzing zijn dat er iets bijzonders speelt. Het is slim om contact op te nemen met de politie om duidelijkheid te krijgen over jouw situatie.

Hebben jullie ooit te maken gehad met juridische verwarringen? Deel je ervaringen of tips over hoe om te gaan met dit soort situaties!
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing