Weet iemand hoe je aan je oude pasfoto kan komen? ik bedoel dan je eerste paspoort?

Ik wil heel graag de foto terugvinden die op mijn eerste paspoort stond. Is het mogelijk dat een instantie een kopie nog heeft van je eerste paspoort? Zoja welke instanties bewaren langer dan 25 jaar zo’n kopie..

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.9K
Ritsuka
een jaar geleden
Denk het niet
Pieterke
een jaar geleden
Vraag het eens na bij de Rijksoverheid. Die is de eigenaar van je oude paspoort. Niet geschoten is altijd mis. https://www.rijksoverheid.nl/contact.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
En als de tip van Pieterke niet werkt... probeer het eens bij je gemeentehuis.
Rugtas24
10 maanden geleden
Heb je nooit een kopie van je paspoort gemaild naar je werk, bank of vereniging? Misschien even in je mail kijken:) ik duim

Antwoorden (1)

Je kunt je oude pasfoto opvragen bij de gemeente waar je bent ingeschreven. Neem contact op met de gemeente en vraag of je de pasfoto kunt opvragen. Je hebt meestal een kopie van je identiteitsbewijs nodig om de pasfoto op te vragen.
10 maanden geleden