Ben gevallen in een winkel en heb schade mag mijn dochter die niet meer thuis woont getuigen hierin?

ben in de winkel uitgeschoven op plat getrapte besjes daarbij in mijn enkel een breuk
daardoor werken mijn lymfeklieren niet meer en draag nu compressie kousen nummer 3
mijn dochter die niet meer thuis woont was er bij kan ze dan als getuige dienen

een jaar geleden
in: Wetgeving
2.9K
tinus1969
een jaar geleden
Getuigen waarbij of waarin? Wat is de bedoeling, wat wil je bereiken?
christiane76
een jaar geleden
de verzekering vraagt getuige bij mijn val .maar weet niet of die dan mag getuigen is mijn dochter
fremar
een jaar geleden
als er daar besjes op de grond lagen lijkt mij de winkel in fout,in de omgeving van fruit en groenten dient de vloer proper te zijn
fremar
een jaar geleden
https://www.gfactueel.nl/ah-wijst-aansprakelijkheid-af-na-val-over-boon/
tinus1969
een jaar geleden
Heb je ee verzekering al gevraagd of je dochter getuige mag zijn?
christiane76
een jaar geleden
neen nog niet de winkelier zijn verzekering wil niet uitbetalen u moet maar goed uit kijken waar je loopt zal dan maar mijn verzekering aanspreken maar dat is nu toch wel de zelfde verzekering als die van mij
erotisi
een jaar geleden
Wat voor schade heb je die niet vergoed wordt?
christiane76
een jaar geleden
door de val zijn mijn lymfeklieren kapot en moet nu voor altijd compressie kousen nummer3 dragen en dat zijn kousen vanaf de voet tot boven aan de lies
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Heb je fotos gemaakt van de situatie toen je onderuit bent gegaan? Om zo de situatie van de vloer vast te leggen.

Antwoorden (2)

Ja, ook familieleden mogen getuige zijn bij een schadezaak. Maar verklaringen van onafhankelijke getuigen wegen vaak wel zwaarder, mocht er toch twijfel bestaan over de toedracht. Als uw dochter verhaal A beweert en een onafhankelijke getuige zegt B, dan zal de verzekering voor verhaal B gaan. Heeft u zelf (ook) een onafhankelijke getuige en de supermarkt alleen verklaringen van medewerkers, dan staat u veel sterker. Heb je alleen je dochter als getuige, dan zul je het daarmee moeten doen. Waar dochter woont doet daarbij niet ter zake.
Inekez1
een jaar geleden
Het is mogelijk dat je dochter als getuige kan optreden, maar dit is afhankelijk van de leeftijd van je dochter. Als je dochter ouder is dan 16 jaar, dan kan zij als getuige optreden. Als je dochter jonger is dan 16 jaar, dan is het aan te raden om een andere getuige te zoeken.
9 maanden geleden