Hoelang kan de rechtzaak duren voor onder toezicht?

De kinderbescherming wil een rechtzaak om mij onder toezicht te doen, Ook een voogd is een optie en hoelang kan dat gaan duren?..
Hoelang kan deze rechtzaak duren en wanneer? Kan ik het ook uitstellen of in hoger beroep gaan zodat dit een lange rechtzaak word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

heb dit met mijn zoon ook meegemaakt die is in september bij jeugdzorg geweest en moest toen naar de kinderbescherming dit was in december ook voor ots voor een jaar mee te beginnen
de zitting was toen in april en de uithuisplaatsing eind juli en hij is weer begin februari terug naar huis gekomen
dit om je een idee te geven maar of dat altijd zo gaat weet ik dus niet

in ieder geval sterkte ermee