Wat doet de politie met je adres?

ik was weggerend van de politie en toen werd ik aangehouden. Ik ben minderjarig en ik had me ID niet bij me maar waarom moet de politie dan weten waar ik woon. Ik ben nu bang dat ze naar me huis gaan komen.

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Ze zullen waarschijnlijk even met je ouders gaan praten

Antwoorden (1)

Als je je verdacht gedraagt, weg rennen voor de politie bijv, dan wil de politie graag weten met wie ze te maken hebben. Je wordt dan staande gehouden. Van dit soort contacten wordt meestal.wel.een mutatie in het politiesysteem gezet, maar een bezoek aan je ouders zal niet plaatsvinden. Tenminste als er verder niks aan dr hand bleek.
AlphaLimaSierra
een jaar geleden
dirksteen
een jaar geleden
Ik had niks gedaan maar ik rende gewoon weg omdat ik bang was. Maar er is dus een hele kleine kans dat de politie naar me huis komt.
tinus1969
een jaar geleden
Je rende vast niet helemaal zomaar weg - er was iets aan de hand. En als dat ernstig was, wil de politie idd mss wel even met je praten, al is het maar als getuige.