mag mij bewindvoering mij weekgeld stopzetten als er nog voldoende geld op de rekeningstaat en loon?

mag mij bewindvoering mij weekgeld stop zetten omdat mij partners loon nog niet binnen is ma wel mij uitkerring etc binnen en er staat +-1500 op de beheerdersrekening van mij partner en +-1800 op mij beheerdersrekening

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K
TurfGraver
een jaar geleden
Vraag bewindvoerder waarom dat stop is gezet.
Zijn (of komen) er extra vaste lasten?
tinus1969
een jaar geleden
Of is dit ivm schuldsanering?
ronron1212
een jaar geleden
Ja jullie maand inkomen is binnen. Daar gaat nu nog alles af aflossing schulden, huur, energie , verzekeringen enz
ik89
een jaar geleden
Daar zijn alle vaste lasten al vanaf.
Elke maand wanneer de vaste lasten etc. betaalt zijn blijft er tussen de 1000 en 1500 euro op beide beheerdersrekeningen.
als ik hierna vraag wat de reden is krijg ik te horen dat er teweinig inkomen is.
Ma dan vraag ik me af als er te weinig inkomen is waarom blijven de eind saldo's dan tussen de 1000 en 1500euro op beide rekeningen
daar heb ik tot nu toe nog geen reactie op.
ronron1212
een jaar geleden
Mogelijk zijn er rekeningen die een keer in het halfjaar of jaar komen
ik89
een jaar geleden
ma dan kan het toch niet zo zijn dat er toch dat bedrag tussen de 1000 en 15oo euro op beide rekeningen blijft staan.
want dan is er nog gwn geld om mij weekgeld uit te betalen
van 90euro per week voor 2volwassenen en 3kindere
ronron1212
een jaar geleden
Ja dat is dan reserve voor onverwachte dingen als dat bedrag niet groeit is je inkomen dus net voldoende
ik89
een jaar geleden
Dus dan mag de bewindvoering ma gwn een gezin met 3kinderen van11, 5 en 9maanden zonder eten en drinken zetten.
Dat kan toch niet

Antwoorden (1)

Ja, dat mag de bewindvoerder inderdaad.
Als je niet begrijpt waarom dit gedaan is vraag dan je bewindvoerder om opheldering.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
ik89
een jaar geleden
dat heb ik gedaan ma dan krijg ik te horen dat inkomen teweinig is..
ma na alle afgehouden vasten lasten blijft er e4lke maand een saldo tussen de 1000 en 1500 euro op beide rekening
kheb daar opheldering over gevraagd ma daar krijg ik geen antw op