Mag je in je onderbroek op straat lopen?

ik zag er net 1 voorbij komen lopen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Naar de letter der wet zou dit geen overtreding inhouden. Zie: Wetboek van strafrecht Artikel 430a Hij die zich buiten een door de gemeenteraad als geschikt voor ongeklede openbare recreatie aangewezen plaats, ongekleed bevindt op of aan een voor het openbaar verkeer bestemde plaats die voor ongeklede recreatie niet geschikt is, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie. De wet bestraft het niet dragen van kleding. Het schaars geklede wordt echter nergens in die wet genoemd. Er wordt hier ook géén onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen, maar schending van de goede zeden zal absoluut bestraft (kunnen) worden. Een man kan zich dus rustig in zijn onderbroek gekleed op de openbare weg bevinden..een vrouw kan dat echter niet. Vrijwel zeker bestaat er over dit onderwerp de nodige juriprudentie welke de dames dit gedrag verbiedt. Ik ben dit verder niet voor je nageggaan. Gr. Ton

hahahaha!!!! je lijkt wel gek maar het mag wel Toegevoegd na 12 seconden: jij niet hoor

Zolang het maar niet aanstootgevend is mag dat Pruts...!

Ha, die Prutseinstein; Zolang de genitale zone bedekt blijft wel. En hij mag ook niet aanstootgevend vuil zijn natuurlijk.

Een man wel, een vrouw in enkel een onderbroek geeft teveel problemen denk ik :)

Zo lang hij er maar een beetje gekleed uit ziet Gerrit, mag dat wel. Weet je wel zeker dat het geen sportbroekje was?

Natuurlijk mag dat! Of je het na 1 x nog wilt, hangt van jouw leeftijd, imago, figuur en onderbroek af , of je het nog eens herhaalt.....

Eenpersoons wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100