Zijn kleine hoeveelheden gbl ilegaal in engeland?

Op een aantal site word et daar wel verkocht...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

GBL is gewoon verkrijgbaar als velgenreiniger en niet verboden, maar als je ziet hoeveel aandacht GHB de laatste tijd krijgt in de media zal het niet lang meer duren voor het wel verboden wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps, in de UK. Ja, daar wel, sinds een half jaar:

"GBL will be classified as a Class C drug from 23 December 2009, with a prison term of up to two years for possession and 14 years for dealing, by the end of 2009"
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen enkel land ter wereld is zo makkelijk als Nederland. In vele landen kan je van 10 to doodstraf krijgen op het importeren van welke verboden stuf dan ook. En ja ze gebruiken drugshonden overal ter wereld.
Zeg wel eerst de huur op als je toch gaat meenemen. het is zo zonde als je 10 jaar huur moet betalen terwijl je er niet woont.