Als ik met de boot naar engeland ga word je dan gecontroleerd door drugshonden o.i.d. op wiet?

een hypothetische vraag...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
4.3K

Antwoorden (7)

Ik heb het op de boot zelf niet meegemaakt..
Maar wel direct toen ik van boord ging!
Inderdaad door honden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Newcastle soms wel, niet altijd. Andere havens weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met de auto gaat word deze soms met honden gecontroleerd als je er zelf niet bij bent. Je komt dan vanzelf aan de beurt als je door de douane gaat.
Prettige wedstrijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms wel soms niet, maar jou zullen ze wel pakken. Ach een paar jaartjes in een Engelse gevangenis is goed voor jouw Engels en je leert er ook goed vechten.

Toegevoegd na 1 minuut:
En sexueel doe je ook wat andere ervaringen op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Dat risico loop je op alle grensovergangen. Dus ook met de boot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geluk hebt dan niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het meegemaakt, dat mijn complete auto gestripped werd in Dover. De Engelse douane vind ik een van de strengste van Europa. Ik zou zowiezo de gok niet wagen, want je kan pech hebben.