Kan iemand die nooit betrokken gaat worden bij dierproeven, ook rondleidingen krijgen in een dierenlab?

Ik lees op de website van het Centraal Dierenlaboratorium Nijmegen, dat zij al heel lang rondleidingen organiseren. 'Voor diverse doelgroepen.' Maar ik kon hier niet uit opmaken of je als gewoon geïnteresseerde je ook in een groep kunt aanmelden voor een rondleiding. Zijn dit soort rondleidingen alleen bedoeld voor bijv. actiegroepen, mensen die in de toekomst met proefdieren gaan werken etc.? Of mag iedereen die interesse heeft zich aanmelden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ja, rondleidingen zijn ook bedoeld voor geïnteresseerden.
Je kon je bijvoorbeeld in mei opgeven voor een rondleiding, georganiseerd door de Biologenvereniging Nijmegen.
Je zou h.markus -at- cdl.umcn.nl kunnen mailen met de vraag of er binnenkort nog een openbare rondleiding gepland staat.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank u wel voor het antwoord! Maar nu kan ik het niet laten om een hele domme vraag te stellen, namelijk: hoe weet u dat? Ik kan het namelijk nergens op internet vinden. (Ook niet op de website van het dierenlab zelf).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
(In de bron die u heeft toegevoegd, staat namelijk dat er een rondleiding was in dit jaar. Maar ik weet niet of die elk jaar terugkomt).
SimonV
6 jaar geleden
Geen domme vraag: ik weet ook niet wanneer de volgende rondleiding is. Daarom kun je het beter even vragen.