Als je vinger afdrukken laat afnemen bij de politie wordt er dan ook gezocht naar zaken in het verleden of er een match is?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
6 jaar geleden
Ja daar wordt naar gekeken.

Antwoorden (1)

As jouw vingerafdrukken matchen met ooit eerder opgeslagen vingerafdrukken, dan zal de computer daar zeker melding van maken.
jc54
6 jaar geleden
Edraket
6 jaar geleden
Geeft de computer melding dat deze vingerafdrukken al door de politie in het systeem zijn gebracht (identiteit bekend) Of zoekt de computer tevens automatisch naar een match met vingerafdrukken van personen die nog onbekend zijn?
TurfGraver
6 jaar geleden
Als vingerafdrukken worden afgenomen is indentiteit bekend.
Systeem zal zoeken op geregistreerd afdrukken maar indentiteit onbekend.