Mijn handtekening is aan gesjoemeld om me te ontslaan. Dat is 12 jaar geleden. Kan ik mijn toenmalige werkgever nog aanklagen?

Het is gekopieerd van een ander document.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

je kunt hem vast wel aanklagen voor valsheid in geschriften het feit dat hij je handtekening heeft vervalst... maar als je je ontslag ongedaan wil maken en je baan terug wil, dan denk ik dat je wat laat bent... geloof niet dat een rechter hier in meegaat.... maar je kan het wel proberen... overweeg wel de kosten tegen de baten, omdat door die 12 jaar die er tussen zitten je niet echt sterk meer staat en misschien een en ander verjaard is.... vraag je advocaat (want die heb je wel nodig) maar eens bij je eerste consult....