Krijg mijn schoonzus met alleenstaand AOW problemen met haar AOW uitkering als mijn post van de staatsloterij naar haar adres gestuurd word?

Ik woon in Australia en speel al jaren automaties via mijn Nederlandse bank mee met de Staatsloterij. Die zijn nu veranderd en mijn Australies adres is niet voldoende, moet ook een Nederlands postadres opgeven. Australie heeft alleen vier cijfers als postcode en dus kan ik niet meer in mijn account inloggen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Het beste antwoord

Het sturen van post naar iemands adres wordt niet gezien dat iemand samenwoont. Je krijgt alleen problemen als je samenwoont en de situatie is duidelijk jullie wonen niet samen in hetzelfde huis, zelfs niet in hetzelfde land.

Wel zou ik om problemen te voorkomen een overeenkomst sluiten dat je als nederlands postadres het adres van je schoonzus kiest en dat je schoonzus alle post die op jouw naam binnen komt doorstuurt. Misschien is het ook nodig om iets op papier te zetten voor het zeer kleine geval dat je een grote prijs wint.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Wat zou je op papier moeten zetten? Ook grote bedragen worden automatisch op je rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt aan iedereen die geantwoord heeft