Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg mijn schoonzus met alleenstaand AOW problemen met haar AOW uitkering als mijn post van de staatsloterij naar haar adres gestuurd word?

Ik woon in Australia en speel al jaren automaties via mijn Nederlandse bank mee met de Staatsloterij. Die zijn nu veranderd en mijn Australies adres is niet voldoende, moet ook een Nederlands postadres opgeven. Australie heeft alleen vier cijfers als postcode en dus kan ik niet meer in mijn account inloggen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het sturen van post naar iemands adres wordt niet gezien dat iemand samenwoont. Je krijgt alleen problemen als je samenwoont en de situatie is duidelijk jullie wonen niet samen in hetzelfde huis, zelfs niet in hetzelfde land.

Wel zou ik om problemen te voorkomen een overeenkomst sluiten dat je als nederlands postadres het adres van je schoonzus kiest en dat je schoonzus alle post die op jouw naam binnen komt doorstuurt. Misschien is het ook nodig om iets op papier te zetten voor het zeer kleine geval dat je een grote prijs wint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Wat zou je op papier moeten zetten? Ook grote bedragen worden automatisch op je rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt aan iedereen die geantwoord heeft

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding