Wat is een redelijke termijn voor een woningverhuurder om een rekening te sturen naar een ex huurder ?

Ik heb na 19 maanden een rekening gekregen van het woningburo voor het 1 keer alles wit verven en gaatjes dichtmaken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
Ritsuka
7 jaar geleden
toen ik uit mijn huurwoning wegging kwam er een voorinspectie, waarbij er gezegd werd wat ik aan moest passen voordat ik de sleutel inleverde (in mijn geval alleen spijkers en schroeven uit de muur halen en posters van de deur halen en plakresten weg).
Op de dag van inleveren sleutel was er weer een rondje (de eindinspectie), en tekenden we een formulier dat alles volgens afspraak was. Heb je zoiets niet gehad bij het opzeggen van je huurwoning?

Antwoorden (1)

Dat is wettelijk geregeld. De verjaringstermijn is voor facturering van producten twee jaar en voor diensten vijf jaar. Je zult de factuur dus gewoon moeten betalen.
Pieter2011