Heeft een vrouw die in België een uitkering krijgt als alleenstaande moeder daarbovenop ook recht op alimentatiegeld?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Recht? Je bedoelt denk ik of de uitkering niet verminderd wordt als het alimentatiebedrag boven een bepaalde grens uitstijgt.

Antwoorden (1)

Ja dit kan,zo is het toch bij mijn schoonzus.Zij krijgt alimentatie van haar ex-man.
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je vermeldt niet of ze ook een uitkering krijgt en of deze wellicht minder is omdat ze ook alimentatie krijgt.
fremar
7 jaar geleden
Ze heeft een uitkering,maar of deze nu minder is weet ik niet.