Mag je als particulier bij de winkel 'van zon' inkopen doen ?

zie vraag, aankopen welliswaar in grote hoeveelheden.

Toegevoegd na 43 minuten:
website : http://www.vanzon.be/

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
11.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op internet kom ik 100 bedrijven tegen die 'Van Zon' heten. Wellicht kan je wat specifiekere informatie geven, bijvoorbeeld een website?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet niet. Het is een groothandel, die richten zich toch vooral op de detailhandel, dus kleinere bedrijven. Zoals ze ook vermelden: "Door de horeca'sector'(!) 7/7 een service te bieden..." Maar het staat je uiteraard vrij om contact met ze op te nemen. Als je aangeeft dat het je om grotere hoeveelheden te doen is, zou ik me kunnen voorstellen dat ze jou als klant willen hebben, ook al ben je een particulier.

Antwoorden (1)

Ze adverteren exc. BTW. Dat mag niet richting consumenten. Dus als consument kan je hier niets kopen zonder KvK-nummer.