Mag je ook vechtsporten en/of zelf verdediging leren van het internet?

Ik keek een video van Bojutsu en er stond een disclaimer onder:
These videos are for entertainment purposes only. The videos are not for instruction and are not intended to encourage viewers to try anything without first learning from a qualified instructor. No one should attempt to try these techniques without being trained and supervised by a qualified person.
mag je dat niet gewon thuis oefenen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Natuurlijk mag dat. Het is een manier om te zorgen dat de videomaker geen claims krijgt. Je kan iemand of jezelf bezeren, dat kan ook zonder dat filmpje.