Breken we de schoonmakersstaking en zijn we in overtreding als we vandaag allemaal op straat onze rommel opruimen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Nee dat breekt de staking niet en het is nooit een overtreding om je eigen rommel op te ruimen.
Rommel op straat gooien is veelal strafbaar en het is ook nog eens een fatsoens kwestie om je rotzooi op te ruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik denk niet dat je in overtreding bent, het is altijd netjes als je rommel maakt waar dan ook dat je het zelf ook weer opruimt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem jij je rommel mee naar huis,als alle prullenbakken vol zijn?Ik toch echt niet,en zo te zien aan de rommel op straat doet niemand dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou niemand, je bent gekomen met rommel dus waarom zou je diezelfde rommel niet weer mee naar huis nemen?
Nee dat denk ik niet. Het signaal dat de schoonmakers hebben gegeven lijkt me duidelijk genoeg overgekomen.
De aandacht die ze hebben gehad heeft ervoor gezorgt dat iedereen ervan weet.
Als iedereen zelf zijn rommel opruimt vandaag doen we de schoonmakers niets te kort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de actie geldt voor de schoonmakers, en die personen mogen zelf weten of ze staken... Tja wie wil nou niet feestvieren op zo'n leuke dag? ik weet wel wat ik zou doen ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
STAKEN DUS!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze staken niet omdat ze vandaag op koninginnendag vrij willen.
Nee hoor, dan houd je gewoon je eigen straatje schoon. En dat willen we allemaal.