Hoe krijg ik mijn spullen uit het huis van mijn moeder?

Ze heeft me uit huis gezet omdat ze overspannen is. Ik heb al een keer spullen opgehaald met een busje toen ik nog de sleutels had. Nu wil ik mijn tv en kleren nog ophalen. Deze spullen zijn van mij en niet van haar. Ik heb haar al meerdere keren gebeld maar ze zet haar telefoon uit. Wat kan ik juridisch gezien doen? Ik moet toch gewoon mijn spullen kunnen ophalen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Antwoorden (1)

Vraag de wijkagent of hij even meegaat. voor een gesprek met jou moeder .
En om jou spulletjes mee te krijgen .