Kat is ziek, mag hij wel mee naar Duitsland?

Als een kat ziek is (astma, wordt behandeld), mag deze dan wel mee naar Duitsland (verhuizen)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Eigenlijk wel, maar niet als het besmettelijk is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
min. geen antwoord en geen bron
Katten mogen, mits gechipt en ingeënt, mee naar Duitsland verhuizen. Het is van belang dat u met de inenting niet tot het laatste moment wacht, in verband met het actief worden van de vaccinatie. Voor katten hebt u geen bijzondere vergunning nodig, alleen het kattenpaspoort is verplicht.