Wie is er wettelijk verantwoordelijk voor de uitzending van Peter R. de Vries?

Wacht iemand, door de uitzending van een door de rechter verboden programma, nu vervolging boven het hoofd en zo ja: wie dan? De Vries zelf, of (directie van) SBS?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Dwangsom

De rechtbank stelde in de uitspraak vrijdag een dwangsom vast van 15.000 euro voor zowel SBS en
Endemol als de beelden toch worden uitgezonden. Mocht dat laatste inderdaad gebeuren, dan is het aan Koos H. om in actie te komen.

De rechtbank komt niet zelf in actie. De Vries: ''De mogelijke consequenties zijn ons duidelijk, maar we hebben het ervoor over.''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

SBS, want die levert de faciliteiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SBS voor de uitzending. De vries voor zijn acties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allebei sbs en peter