Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag mijn buurman zo veel scheeuwen(of het altijd aan mij gericht is weet ik niet )?

Buurman scheeuwd vaak luidkeels en goed hoorbaar binnen als hij in de tuin staat. Van hem mag ik niets en moet ik alles. Zonnescherm mag niet uit. Ik moet binnen een paar uur na commando (kan hij niet normaal vragen) iets snoeien anders doet ie het gewoon zelf..
Hij drink vaak en veel, al veel naar mijn hoofd gekregen en ik word er speeds meer heel naar van, politie is op de hoogte woningbouw ook maar ik ben te moe van gezondheid en psyche om steeds te muteren wat hij doet, ik slaap slecht en werk ook gewoon (thuis.)
Wat kan ik nog doen?
Tevens raakt het mijn puber zoon ook, met name toen ik naar mijn hoofd kreeg dat hij me wel ff een koppie kleiner zou maken waar 14jr kind bij stond.

een jaar geleden
in: Wetgeving
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De buurman mag geen overlast veroorzaken. Schreeuwen kan gezien worden als overlast. Blijven klagen bij de verhuurder en de politie is dan het advies. Geef bij de verhuurder aan dat je woongenot wordt aangetast.

Wat verder belangrijk is, is dat je buren mobiliseert om ook meldingen te gaan maken, mochten ze ook overlast ervaren.

Denk verder eens na over een goed gesprek met de buurman onder leiding van de verhuurder of iemand van buurtbemiddeling. Geeft dat toch ook een kans.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
een jaar geleden
"...toen ik naar mijn hoofd kreeg dat hij me wel ff een koppie kleiner zou maken waar 14jr kind bij stond."
Dat is bedreiging. Zelfs met een getuige erbij. Dat mag absoluut niet. (Ook niet zonder getuige natuurlijk)

Antwoord op je vraag is dus: nee

Aangifte doen. Zo snel mogelijk !

Woningbouwvereniging kan eventueel ingeschakeld worden voor buurtbemiddeling.
(Lees meer...)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding