Wat voor straf krijg je als je iemand zonder reden een mep verkoopt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alllemaal i.h.k.v. meer bitch zijn? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha vraag het me gewoon af;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het ECHT een keer wil uitproberen, zorg dan dat je EN in Parijs loopt EN ongesteld bent. crime passionel.. krijg je strafvermindering voor. En je kan altijd nog ter verdediging aanvoeren dat je dacht dat je een oneerbaar voorstel werd gedaan.
Ten minste.. als jouw frans net zo goed is als mijn chinees, kom je er misschie nog mee weg ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jee, kwebbel, das nou niks voor jou.
gebruik je humor om ze 'knock out' te krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Gee en @ Kundalini
Ik ga me met mijn humor.. terwijl ik ongesteld ben verdedigen;-)

Het beste antwoord

Als je pech hebt: Lijfstraf....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een mep terug waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoeveel je die iemand er voor laat betalen.

Als het geen goede mep is, wil die waarschijnlijk zijn geld terug.

En als het wel een goede mep is, kan het tot 30 dagen opleveren...
itsme
14 jaar geleden
Dit is mishandeling:

Wetboek van Strafrecht Titel XX. Mishandeling
Artikel 300
1 Mishandeling wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 3 jaren of geldboete van de vierde categorie.

2 Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van de vierde categorie.

3 Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

4 Met mishandeling wordt gelijkgesteld opzettelijke benadeling van de gezondheid.

5 Poging tot dit misdrijf is niet strafbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je mishandeld met voorbedachte rade geldt:

Artikel 301
1 Mishandeling gepleegd met voorbedachten rade wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van de vierde categorie.

2 Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.

3 Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kreeg mijn moeder daar nooit straf voor...
14 jaar geleden
Vast wel een.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik keer je mijn andere wang toe!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan je zo niet zeggen. Daarvoor is de informatie die gegeven wordt te summier.