wat zijn mijn rechten als rijschoolhouder achteraf een gratis proefles factureert?

Mijn zoon heeft mondeling afgesproken voor een gratis auto proefles gehad .
Hij gaf met gegronde reden bij de desbetreffende rijschool aan waarom hij niet bij deze rijschool wilde lessen.
Waarop de rijschoolhouder een factuur heeft gestuurt.
Deze facturen blijft hij sturen via mail!
Hoe hier mee om te gaan .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Simpel. Je bent het niet met de factuur eens. Dan kan je niet afwachten op de aanmaningen. Stuur een *aangetekende* brief (dat kost je wel 7,95 euro) naar de rijschool, waarin je zegt dat je het niet eens bent met de factuur. Schrijf ook waarom je het niet eens bent daarmee. Zeg ook dat je om die reden niet van plan bent om te gaan betalen.
Met die brief sta je een stuk sterker als de rijschoolhouder andere middelen wil gaan inzetten om zijn geld te krijgen.
escape
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het ook zo doen idd. Is de rijschool aangesloten bij SRB? http://www.rijschoolbelang.nl/ik-heb-een-klacht