Kan je met een postbus een rijbewijs aanvragen bij de gemeente ?

Op dit moment sta ik nog ingeschreven op mijn huidige adres. Vanaf 30-08 word ik hier helaas uitgeschreven. Ook heb ik geen ander adres en sta ik op straat. Om mijn baan te behouden moet ik een rijbewijs hebben. Deze heb ik al betaald van mijn spaarcenten. Maar kan ik met een postbus een rijbewijs aanvragen bij de gemeente ? Of weigeren hun deze af te geven omdat ik nergens meer sta ingeschreven ? En wat kan ik anders nog doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
5.8K

Antwoorden (2)

Nee, je zult toch een adres moeten hebben waarop je staat ingeschreven.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je geen vaste woon- of verblijfplaats hebt, dan moet je naar de gemeente waar je verblijft. Hoe zit dat dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onzin, helemaal niet waar!
Natuurlijk kun je een rijbewijs (of paspoort) aanvragen zonder vaste woon of verblijfplaats, kijk maar op: http://www.denhaag.nl/home/bewoners/loket/burgerzaken/to/Rijbewijs-vernieuwen-zonder-vaste-woon-of-verblijfplaats.htm

voor idbwijs/paspoort: http://www.denhaag.nl/home/bewoners/loket/burgerzaken/to/Paspoort-en-identiteitskaart-zonder-vaste-woon-of-verblijfplaats.htm