geen verzekering, wel wa verzekering. mag dat?

Ik heb een auto die al 3 jaar geschorst is, hier betaal ik ook geen wegenbelasting voor. en momenteel ook geen verzekering.
Hij is nog niet apk gekeurd, mag ik mijn auto wa-gaan verzekeren?
Dit aangezien ik dan geen wegenbelasting betaal, en zou ik een boete kunnen krijgen

dank jullie wel

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ja, je moet eerst je auto WA verzekeren en hierna de APK keuring laten doen, hierna kan je de schorsing opheffen en wegenbelasting gaan betalen.