Wat als een maatpak niet past?

Ik heb net een convectie pak op maat Laten maken.
Nu vraag ik mij echter af wat als het niet past kan ik het dan nog een keer laten doen of een restitutie kunnen ontvangen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als de maat goed genomen is en het pak is toch niet goed, dan ga je in gesprek met de kleermaker. En dan bekijk je hoe het op een goede manier opgelost kan worden. Soms door geld terug soms door opnieuw doen
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Natuurlijk zal ik dat proberen, ik ga er niet van uit dat het nodig is maar mocht dit wel zo zijn zou ik mijn rechten willen weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet de kleermaker de kans geven de fout te herstellen, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je binnen 2 weken een passend pak wil (zet dat wel op papier). Als de kleermaker zich daar dan niet aan houdt, dan kun je je geld terug vragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het antwoord beantwoordt de vraag